loading...
♥ ویرگول ♥ بزرگ ترین سایت سرگرمی♥
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/28 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

به شدت امروز دلم واسه بچه ها تنگ شد،روزی که اخ شدم اونی که اخم کرد یه چیزی گفت که نمیتونم اینجا بگم ولی گروهمون پاش پاش شد.خوش بحالتون اگه ایناز و بقیه رو میبینید،فک کنم دیگه باید برم..!خیلی دلتنگ گفتم بیخیالشکلکنچ نچ عخشمم جا گذاشتم اینو چیکار کنم؟شکلک))
پاسخ : خو روانی یه ساعتی رو مشخص کنیم همه با هم بریم عروسک چت دیه

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/28 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

اوه اوهشکلکبه منم ربطی نداره!من 6رفتم بسیاااار خوب بود!شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/27 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

اگه میتونید 5و6بیاید چون شاید8به بعد بخوام برم جابی نبتونم بیامشکلک
پاسخ : دیگه به ما ربطی نداره شکلک اومدیم نبودی رفتیم شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/27 و 13:28 دقیقه ارسال شده است

درست شد!!امروز عصر میاین؟
پاسخ : ساعت 8 عروسک چت باش منو یاسمن هم میایم :دی

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/26 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

باوشه میام!شکلک بیترررفیتشکلک))
منیب چرا پست وبت نامعلوم بید؟یا واسه من اینجوری میشه؟شکلک صدبار گفتم بده یاسی پست بزاره بلد نیستی پست نذارشکلکگویا نوشتهpost titel و خارجی بید اصنشکلک
میبینمتون اگه میتونید عصرا هم بیاید من عصرا بیشتر میتونم بیام!شکلک
پاسخ : نبدونم شکلک
باشه شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/26 و 1:51 دقیقه ارسال شده است

مبین خیلی از دستت ناراحتم لوس.از کی میرید عروسک به من نگفتی؟همش منو سرکار گزاشتی،برو روم پیدا کن برو روم پیدا کن.
واقعا که!البته مهم نیست اصلااااا!!
شکلک
پاسخ : عجــــــــــــــــــب شکلک باو تا حالا 1 روز رفتیم فقط شکلک لوس نشو چرت و پرت هم نگو نکبت پاشو بیا شکلک

این نظر توسط m.a.h.s.a در تاریخ 1392/05/25 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

سلوووووووووم مبین کشلو و ابجی یاسی گلم
خوفین؟؟؟؟؟؟؟
دهلم براتون ی ذره شده بوخوداشکلک
کامنت خصوصی میدم شما هم خصوصی بدین یا با اسمای دیگه خودتون دلیلشو میدونید
منو اینی دلمون برا بچه ها تنگ شده اگه موافق باشین توی یاهو باهم کنفرانس میذاریم ایینجوری فقط خودمونی ها هستیم
من اینی شما دوتا شادی و لینی
اگه موافقید تو وبم کامنت بذارید
سلام منو به همدیگه برسونیدشکلکشکلک
منتظره کامنتتون هستم بووووووووووووس بابای
پاسخ : سلام مرسی
ما از این لوس بازیا نداریم ، خصوصی چیه آخه شکلک جو صمیمیه
شبا ساعت حدودا 9 و 10 میریم aroosakchat.com
ایناز هم میاد شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/22 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

خیلیییی باحال بود تصاویر!!!شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریح و سرگرمی و عکس و فیلم و کلیپ و مطالب علمی و سیاست و هر چی که بخوای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات - ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 616
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 183
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 9,278
  • بازدید سال : 72,502
  • بازدید کلی : 1,224,195
  • جستجو مطالب سایت




    در سایت ویرگول

    در وبلاگ ویرگول

    (مطالب قدیمی)

    لوگوی سایت ویرگــول
    http://up.polp.ir/up/virgool/logo-virgool.png
    آدرس های سایت ویرگول
    لوگوی سایت شمــا
    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/895c7cf3fa1f48001.jpg




    https://rozup.ir/up/virgool/logoye%20tabligh.gif
    تبلیغات - ADS

    http://20up.ir/di/N4LT/webhelp.gif