loading...
♥ ویرگول ♥ بزرگ ترین سایت سرگرمی♥
Admin بازدید : 499 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (4)

اگر کلمه terrorists را در گوگل سرچ کنید با این تصاویر و تصاویر مشابه این مواجه میشوید

چقدر جالب !!!

تو تمام این تصاویر لا اله الا الله و محمد رسول الله هست ، یعنی همه تروریستا مسلمونن

 

تا حالا دقت کردین که تموم سرکرَده های اصلی گروهک های تروریستی شبیه روحانی های ما هستند؟

 

چرا در فیلم هاشون از اسامی ایرانی به عنوان تروریست استفاده میکنن؟

 

"شاون توب" بازیگر ایرانی‌الاصل که با ورودش به سریال "هوملند" جنجال عجیبی را در شبکه های اجتماعی مختلف ایجاد کرده است و دلیل این همه جنجال استفاده از نام مستعار اسطوره فوتبال ایران یعنی "ناصر حجازی" به عنوان یک تروریست است.

 

در قسمت پنجم از فصل سوم خود ، یک ایرانی با نام مستعار(Zarin) را وارد ماجرای این سریال کرد. نکته جالب این که این نام بسیار شبیه نام وزیر خارجه ایران دکتر ظریف( zarif)است و تنها یک حرف با نام فامیلی ایشان تفاوت دارد.

در داستان سریال هوملند، زرین نام مستعار فردی به نام  "مجید جوادی" است. او قبلاً از نام ناصر حجازی هم به عنوان نام مستعار استفاده کرده بود. "مجید جوادی" یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون پیشین وزارت اطلاعات معرفی می‌شود  که در انفجار مقر سازمان سیا در آمریکا نقش اصلی را بر عهده دارد. نکته جالب اینکه تیپ ظاهری فردی که زرین نامیده می‌شود بی‌شباهت به وزیر خارجه کنونی ایران (با عینک و ریش پروفسوری) نیست که البته مشابهت نام خانوادگی "جوادی" با "جواد" (نام کوچک وزیر امور خارجه کشورمان) و شباهت لقب Zarin با Zarif نیز در القای این مشابهت بی‌تأثیر نیست.




زرین در حال ورود به آمریکا

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده در صحبتی که با "Washington Post" داشته است سریال مورد علاقه خود را همین سریال "هوملند" اعلام کرده است.


مجید جوادی با نام مستعار زرین

چقدرم شبیه وزیر خارجه ماست



انفجار مرکز یهودیان در آرژانتین، ماجرای میکونوس در آلمان و انفجار برج‌های الخبر در عربستان سعودی، همه به آقای زرین نسبت داده می‌شوند. در ادامه متوجه می‌شویم که زرین پیش‌تر مأمور ساواک نیز بوده و با آمریکایی‌ها تعامل داشته است و یکی از مقامات آمریکایی او را "سگ آخوندها" خطاب می‌کند.



اگه کلمه ashura رو تو گوگل سرچ کنین چی میاد ؟!

درسته که افراد اندکی هستند که مراسم قمه زنی دارند ، ولی به نظر شما چرا باید تمام عکس های قمه زنی بیاید ؟!

اگه یک فرد غیر مسلمان از یک کشور دیگر این تصاویر وحشتناک را ببیند و این پدر را ببیند که وحشیانه بر سر طفل خود قمه میزند چه فکری درباره دین اسلام میکند ؟!

 

 

چندی پیش اگه کلمه lier ( دروغگو ) را در مترجم گوگل جست و جو میکردین که کلمه ای با این معنی به زبان عربی ترجمه کند با کلمه الکذاب مواجه میشدید که اگر روی گزینه show example usage of words کلیک میکردید که کلمات مترادف با این معنی را به شما بدهد با این کلمات مواجه میشدید:

أنتم المسلمون لستم سوى جهلاء، و قتلة وإرهابیین، و عباد الله أکبر الشیطان، و محمد النبی الکذاب. مواجه می‏شوید که معنای آن شما مسلمانان نیستید جز نادان‏ها، قاتلان، تروریست‏ها و بندگان بزرگ شیطان. محمد پیامبر دروغگو است [نستجیر بالله]



نخست وزیر رژیم صهیونیستی تو سخنانش گفت مردم ایران نمی توانند رئیس جمهورشان را خودشان انتخاب کنند و اگر میتوانستند روحانی را انتخاب نمیکردند ، گفت مردم ایران حق گوش دادن به موسیقی های غربی و پوشیدن شلوار جین را ندارند

درسته ما میدونیم این یارو مزخرف میگه ، اما کسی با دین و مذهب دیگه و از کشور دیگه که این سخنرانی رو شنیده باشه به نظر شما چی درباره ایران فکر میکنه ؟؟؟

 

 

امریکا و غرب به مردمش القا کرده که مسلمونا و ایرانیا وحشی و بی تمدن و دیکتاتور هستند و واقعا هم مردمشون همین فکرو میکنن

 

اون عزیزی که میگفت فلان رئیس جمهور چرا دست پینه زده اون پیر مرد بوسید و خودش رو کوچیک کرد ، عزیزم ما الان برای امریکایی ها تروریست های وحشی هستیم ، کار از این چیزا گذشته !!!

بعدشم کی گفته رئیس جمهور با بوسیدن دست پیر مرد کوچیک میشه ؟ کوچک یا بزرگ بودن انسان ها معیار های دیگه ای داره ، اینجا بحث فروتنی و یا تَکَبُر هست نه کوچک شدن

 

بالا بری یا پایین بیای امریکا از ایران و اسلام تنفر داره ، اگه بتونه وارد ایران بشه تا نسل ایرانی رو نزنه از اینجا نمیره ، این که از آزادی جوان ها و اعتراضات در ایران حمایت میکنه واسه ایجاد تفرقه هست ، وگرنه عاشق چشم و ابرو ما نیست . میخواد کامل سُست بشیم و متحد نباشیم که راحت حمله کنه و همه جارو بگیره ، حالا تو بگو اینا تَوَهُم هست

 

یه نگاهی به سوریه وعراق بندازین! عراق هر روز چندین انفجار داره ، تو سوریه هم که سر میبرن شیعه ها رو

از ایران خیلی بیشتر از سوریه و عراق خوردن ، پَ دلشون خونه از دسته ایران ، اگه هم موفق بشن حمله کنن و وارد خاک ایران بشن خیلی شیک همه رو سر میبرن و به بدترین شکل می کُشَن ، خواهر و مادرو عشقمونم با خودشون میبرن .

 

اگه جیگر داری نیگا کن فیلم پایینو ببین چیجوری سر شیعه ها رو میبرن و میکشنشون ، اعتقاد وهابی های پدرسگ اینه که اگه شیعه ها رو بکشن میرن بهشت

 

ما جوان های امروز که پایمال شدن خون شهدا نمیدونیم چیه !! ولی اگه خونوادتو دوست داری اینقدر سنگ امریکا رو به سینه نزن

 

کلمات کلیدی : امریکا,جاسوسی,شلوار جین در ایران ممنوع,توهین گوگل به پیامبر اسلام و مسلمانان,فیلم هوملند,فیلم ضد ایران هوم لند,فیلم مورد علاقه اوباما,وزیر خارجه ایران,جواد ظریف در فیلم هوملند,مرحوم ناصر حجازی در فیلم هوملند,تویهن به اسلام و ایرانی در فیلم هوملند,خطرناک ترین تروریست های جهان,مسلمانان تروریست هستند؟؟,مسلمانان تروریست نیستند,خطر ناک ترین تروریست های جهان +عکس,توهین به مسلمانان و ایرانیان در فیلم هوملند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسین در تاریخ 1392/08/21 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

چرا فیلم در دسترس نیست؟
پاسخ : سایت آپارات برداشته فیلمو ، خیلی وحشتناک بوده

این نظر توسط mina در تاریخ 1392/08/21 و 20:47 دقیقه ارسال شده است

ممنون از مطالب خوبتون ، واقعا سایت جالب و خوبی دارید
انشاالله خدا ما را از دست این وهابی ها و غربی ها حفظ کند

این نظر توسط سعید در تاریخ 1392/08/21 و 20:44 دقیقه ارسال شده است

خدا نابود کنه وهابی های عوضی رو

این نظر توسط سعید در تاریخ 1392/08/21 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

خدا نابود کنه وهابی های عوضی رو


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریح و سرگرمی و عکس و فیلم و کلیپ و مطالب علمی و سیاست و هر چی که بخوای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات - ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 616
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 183
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 233
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 9,426
  • بازدید سال : 72,650
  • بازدید کلی : 1,224,343
  • جستجو مطالب سایت




    در سایت ویرگول

    در وبلاگ ویرگول

    (مطالب قدیمی)

    لوگوی سایت ویرگــول
    http://up.polp.ir/up/virgool/logo-virgool.png
    آدرس های سایت ویرگول
    لوگوی سایت شمــا
    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/895c7cf3fa1f48001.jpg




    https://rozup.ir/up/virgool/logoye%20tabligh.gif
    تبلیغات - ADS

    http://20up.ir/di/N4LT/webhelp.gif