loading...
♥ ویرگول ♥ بزرگ ترین سایت سرگرمی♥
شادی بازدید : 255 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (9)

همه ما بالاخره یه روز سر این دوراهی خواهیم ایستاد انجا که همسرمان خواهد گفت:#یا من یا ته دیگ سیب زمینی؟# و چه لحظه ی سختی است لحظه ی جدایی از همسر..خنده 

 

 

 

دختره  واسه گربش پروفایل ساخته اسمشو گذاشته #لوسی#...عکسشو up کرده بالاش نوشته میو میو..598 تا لایک خورده....اونوقت پسره عکسشو تو طبیعت بکر مالزی گذاشته رو والش اونوقت فقط دوستش کامنت گذاشته:نکبت میری مالزی سوغات نمیاری؟لبخند 

 

  تو فکرم یه نمایشگاه بزنم.نقاشی هایی که موقع درس خوندن واسه کنکور کشیدم رو به نمایش بذارم!!!عینک   

 

 

 پسره پست گذاشته من میخوام ماشین بخرم!پرادو بهتره یا اسپورتیج؟ .... کامنت هایی که براش گذاشتن....

سحر:واسه منم میخری؟

سارا:هیچ کدوم.. 

لیلی:جوووووووووون سلیقت تو حلقم...

مهرنوش:عزیزم بهتر از اینا برازندته....

احمد:چه گوهاااا...

محمد:تو پولت کجا بود؟...

سعید:باز خالی بستی؟....

علیرضا:بالاخره گاو گوسفندارو فروختی؟...قهقهه   

 

 

داشتم با بابام شطرنج بازی میکردم.برگشته میگه یا مات میشی یا پول تو جیبی نداری! دوراهی خفت و ذلت که میگن همینه والا خنثی   

 

پسره تو پروفایل دختره نوشته بود:تولدت مبارک.. ایشالا426...937 بشی!یعنی خلاقیت شماره دادنش نابودم کرد!!خنثی 

   

برگ چغندر کیست؟؟!!

اونی که پست هارو میخونه و حالشو میبره میخنده ولی 1 دونه نظر نمیذاره!!!!لبخند 

 

هرکی تونست 3 بار بگه #چه ژست زشتی# ............................یه همچین کارایی بلدم منلبخند

 

خدایا من خیلی وقته از دیدن صبح محروم شدم.همش بیدار میشم لنگه ظهره.خودت کمک کن فردا صبحونه بخورمنیشخند 

نظر؟؟؟؟؟؟؟؟!!!فرشته

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/29 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

خااااک تو مخت مدیر!شکلکدهلتم بخواد من تو کارت دخالت کنم والا!شکلک
امااا من عضویدم ولی فهلا نمیام ،چون خیلی لوس بازی شده،هروقت خواستم میام!خوش باشید!!!شکلک
بهتون سر میزنم!برم دنبال کارام،بدرودشکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/29 و 2:04 دقیقه ارسال شده است

نکبت مثلا وب هست اینجا؟شبیه چت روم شده!شکلک
پاک کن باو شکلک))
پاسخ : به شوما ربطی نیداله شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/29 و 1:57 دقیقه ارسال شده است

اون 2تا رو هم پاک کن فقط 2تا نظر اولی رو بزار.پست های دیگه رو هم اگه میتونی پاک کن مسی
پاسخ : برو گمشو بابا شکلک بچه پررو ، دفعه آخرت باشه تو کاره مدیر دخالت میکنیااااا ، برو دو چایی بریز فهلا شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/29 و 1:50 دقیقه ارسال شده است

مبین همه کامنتای گفتاری که مربوط به پست نیست و پاک کن.پاک کنیاااا لطفا!
پاسخ : چرا خو ، باو حوصله ندارم اذیت نکن شکلک
تو کاره مدیر هم دخالت نکن ، وظیفه شوما این بید روزانه 1 دونه کلیک کنی رو اون بنر تبلیغاتی ، هر روز یه گرد گیری کنی و جارو بزنی کفه وبلاگ رو شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/28 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

وووووی مبین چرا نظرت رو کردی نظر؟!شکلک
ولی مرسی خوب شد!!!!
پاسخ : تو پست بذار نکبت شکلک ویرایش های جزئی انجام میدم دیه شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/28 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

ووووی وووی!میشه بپرسم چه کاری؟باو من که از بچه ها همشون خبر ندارم نهایت با لیندا هماهنگ کنم و تو !ببین میگم پاش پاش شدیم واسه من کلاس نذار هماهنگ میکنیم!شکلک
پست بعدی رو دیگه fun نمیزارم تنوع بشه!نظرت؟!
پاسخ : باو آخه خیلی کم نت میام وگرنه با همه هماهنگ میکردم خو شکلک
اشکال نداره هرچی میخوای بذار شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/28 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

هماهنگیا با خودت فقط من عصرا5به بعد بیشتر میتونم بیام!شکلک
ممنون که پست و دوس داشتی!
پاسخ : باو خو منم نمیتونم هماهنگ کنم شکلک کلی کار دارم شکلک
بازم پست بذار نکبت شکلک

این نظر توسط مبین در تاریخ 1392/05/28 و 15:09 دقیقه ارسال شده است

عالی بود ، مرسیشکلکشکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/28 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

الهیییی چرا پست خوشملم پخش و پلاست؟!اوخی شکلک
پاسخ : درستش میکنم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریح و سرگرمی و عکس و فیلم و کلیپ و مطالب علمی و سیاست و هر چی که بخوای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات - ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 616
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 183
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 267
  • بازدید ماه : 9,460
  • بازدید سال : 72,684
  • بازدید کلی : 1,224,377
  • جستجو مطالب سایت




    در سایت ویرگول

    در وبلاگ ویرگول

    (مطالب قدیمی)

    لوگوی سایت ویرگــول
    http://up.polp.ir/up/virgool/logo-virgool.png
    آدرس های سایت ویرگول
    لوگوی سایت شمــا
    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/895c7cf3fa1f48001.jpg




    https://rozup.ir/up/virgool/logoye%20tabligh.gif
    تبلیغات - ADS

    http://20up.ir/di/N4LT/webhelp.gif