loading...
♥ ویرگول ♥ بزرگ ترین سایت سرگرمی♥
Admin بازدید : 403 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (1)

رفتم مرغ فروشی به فروشنده می گم بال دارین
میگه بال مرغ؟
پ ن پ بال هواپیما چند تا کوچه پایین تر سقوط کردیم می خوام درستش کنم


::
دستمال کاغذی گرد کردم گذاشتم تو بینی م
مامان بزرگم میگه بینیت خون اومده؟
پ نه دیدم از دماغم داره هوا میاد
گفتم حتما پنچر شدم فعلا اینو رد کنم که بادم خالی نشه


::
رفتم مغازه میگم cd دارید؟
میگه خام؟
پ ن پ تنوری باشه با قارچ و پنیر


::

میگه شما تو خونه همش سه تا بچه این؟
پ ن پ بابام مارو نمونه زده اگه مقرون به صرفه بودیم
ایشالله خط تولید انبوه رو راه اندازی بکنه

 

 

 پندی از یک داغدیده:هرگز ب علامت قرمز و آبی روی شیر توالت اعتماد نکن!!!!!: دی

 

به سلامتی خدا که گرونی رو کارش تاثیر نمیزاره و بعد از این همه سال با ۵٠تومن صدقه ٧۰ نوع بلا رو دفع میکنه !

 

توی مطب دکتر نشسته بودم دیدم یه یارو روبه روم نشسته زل زده به من اومدم محلش نذارم دیدم نمیشه، منم پرو پرو زل زدم بهش بعد از نیم ساعت دیدم یارو ول کن نیست اومدم پاشم برم یه جا دیگه بشینم چشم خورد به عصاش یارو کور بوده عاقا اصن یه وعضی بود...

 

 

تو اتوبوس بودیم راننده با یه خانومه دعواش شد….
بعد آقای راننده گفت :جواب ِ ابلهان خاموشیست
خانومه هم سوتی داد گفت خفه شو پس=)))
خود زنی تا این حد ینی!
 
ﻣﻦ ﮔـــــُــــــــــ_ـــــــــــــــه ﺧـﻮﺭﺩﻡ ﭼﯿﺴﺖ ؟!
.
.
.
ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻧـﻔــــﻬـﻢ
 
 
 
 
 
لاک زدن دخترا
دست چپ: اثر استاد فرشچیان
دست راست: فاطمه ۵ساله ازتهران!
 
به بعضیا باید گفت این بادی که انداختی توو گلوت ، قبلا توو معده ی ما بوده … آره....
 

دختره استاتوس زده : همه پسرا مزخرفن

اسکل 1 : خیلی باحال بود

اسکل 2 : با اینکه پسرم ولی باهات موافقم

اسکل 3 : وای چقدر قشنگ می نویسی عمق نوشته هات رو دوس دارم

روی صحبت من بیشتر با اون اسکل عزیز اسکل 4 هستش

اینو واسه چی share کردی ؟

 

مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد

روح زندگی را برای خویش نگه می دارد . . .

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/06/31 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

سلاممم داداشی!عالی بود!!ممنونشکلک
پاسخ : سلام شکلک
خواهش شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریح و سرگرمی و عکس و فیلم و کلیپ و مطالب علمی و سیاست و هر چی که بخوای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات - ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 616
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 183
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 9,350
  • بازدید سال : 72,574
  • بازدید کلی : 1,224,267
  • جستجو مطالب سایت




    در سایت ویرگول

    در وبلاگ ویرگول

    (مطالب قدیمی)

    لوگوی سایت ویرگــول
    http://up.polp.ir/up/virgool/logo-virgool.png
    آدرس های سایت ویرگول
    لوگوی سایت شمــا
    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/895c7cf3fa1f48001.jpg




    https://rozup.ir/up/virgool/logoye%20tabligh.gif
    تبلیغات - ADS

    http://20up.ir/di/N4LT/webhelp.gif