loading...
♥ ویرگول ♥ بزرگ ترین سایت سرگرمی♥
Admin بازدید : 393 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (1)

 

اینقده بدم میاد وقتی دارم روی آهنگ می خونم خواننده اشتباه میخونه!دقت کردین!؟


دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو! دقت کردین!؟

 

شش ماه به دوستت مهربونی می کنی، خوبی باهاش، هر کاری میگه می کنی که بفهمونی دوستش داری… دو روز که اعصاب نداری، میگه: حالا شناختمت


 

 

سر جلسه امتحان نشستی هرچی تو کلته رو برگه خالی می کنی آخرش نصف صفحه هم پر نمی شه بعد یه نفر بلند می شه می گه آقا یه برگه دیگه بدین جا ندارم. اون لحظه می خوای صندلی رو از پهنا بکنی تو حلقش!

 

دقت کردین اگه انگشتت با تبر قطع شه، دردش کمتره تا اینکه با کاغذ بریده بشه؟!

 

 

الان شما اگه همینطوری بیکار هم نشسته باشید تو خونه، از نظر پدر و مادرتون، بچه همسایه یا بچه فامیل بهتر از شما بیکار می شینه

 

 

 

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون كوير... و مي داني كه كوير بدون باران زنده است... پس برو بمير

 

 

 

تركه از ساختمون ده طبقه ميفته پايين، همه جمع ميشن دورش، ازش ميپرسن: آقا چي شده؟ ميگه: والله منم تازه رسيدم!!!

 

 

 

ﺗﻮ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﮔﻮﺷﯿﻤﻮ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮐﻤﻮ ﭼﮏ ﮐﻨﻢ ،ﺩﺍﺷﺘﻢ ﭘﺴﺘﻬﺎﺭﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﻧﺪﻡ ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺑﻪ ﺷﻮﻧﻢ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ: ﭘﺴﺖ ﻗﺒﻠﯿﻪ ﺭﻭ ﻻﯾﮏ ﮐﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﺣﺎﻝ ﺑﻮﺩ !!!!

 

 

 

قدیما اگه از یه جای دیگه خرید میکردیم خجالت میکشیدیم از دمِ درِ بقالی محل رد شیم ولی الان میریم از تو اینترنت اکـــــسپلوره کروم دانلود میکنیم انگار نه انگار ! یعنی انقدر پررو شدیم … والا

میبینم از تو اشپزخونه صدا میاد رفتم میبینم خواهرم هی در یخچالو بازوبسته میکنه …میگم چرا همچین میکنی … کنده شد میگه دارم رفرش میکنم ببینم چیز جدید پیدا میکنم یا نه

 

 

 

طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه بیا تو باهاش حرف بزن … نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو

 

 

 

رفتم داروخونه یه قرص ضد حساسیت گرفتم. تو عوارض جانبیش نوشته: سردرد، سرگیجه، نفخ، حالت تهوع، اختلال در خواب دو بینی، اختلال در تشخیص، نارسایی کبد، نارسایی کلیه نارسایی قلب، سکته قلبی، سکته مغزی، مرگ ناگهانی ! فکر کنم اگه سیانور می گرفتم، عوارضش کمتر بود

 

 

 

خوبی گشت ارشاد اینه که : حسود و بی ذوق نیست، صاف تو چشات زُل میزنه و میگه امروز چقد خوشتیپ شدی بیا بریم

 

 

یارو می زنه رو شکمش میگه تا کی من کار کنم تو بخوری؟؟؟؟؟شکمش میگه می خوای من کار کنم تو بخوریییییییی

 

 

 

غضنفر خفاش میبینه میخندهمیگن چرا میخندی؟؟ میگه تا حالا موش چادری ندیده بودم


یه گنجشک با یه موتوری تصادف می کنه بی هوش می شه ، وقتی به هوش می یاد می بینه تو قفسه ، می زنه تو سرش و می گه: بیچاره شدم موتوریه مُرد

 

 

 

به غضنفر میگن با پول جمله بساز. میگه :خواهرم با پسر داییم ازدواج کرد. میگن : کو پولش ؟ میگه : مهم اخلاقشه که خوبه خدا روزی رسونه

 

 

 

 

میدونین چرا مردا عینک آفتابی میزنن ؟

7% : بخاطر نور خورشید

23% : بخاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن

70% : نمیخوان بقیه بدوونن دارن به کجا نگاه میکنن

 

 

ببخشید اگر یکم قدیمی بودن ، اولین پست ها در( قسمت جوک و خنده ) جوک های جدید هست ، اگر می خواید نگاه کنید :)

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/11 و 1:44 دقیقه ارسال شده است

اوووووووه این تیکه کلامه منه!البته من میگم صندلی رو از عرض میکنم تو حلقت....به شدت ادم مهربونی هستم!یه همچین دوست مهربونی دارید...شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریح و سرگرمی و عکس و فیلم و کلیپ و مطالب علمی و سیاست و هر چی که بخوای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات - ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 616
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 183
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 160
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 9,353
  • بازدید سال : 72,577
  • بازدید کلی : 1,224,270
  • جستجو مطالب سایت




    در سایت ویرگول

    در وبلاگ ویرگول

    (مطالب قدیمی)

    لوگوی سایت ویرگــول
    http://up.polp.ir/up/virgool/logo-virgool.png
    آدرس های سایت ویرگول
    لوگوی سایت شمــا
    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/895c7cf3fa1f48001.jpg




    https://rozup.ir/up/virgool/logoye%20tabligh.gif
    تبلیغات - ADS

    http://20up.ir/di/N4LT/webhelp.gif