loading...
♥ ویرگول ♥ بزرگ ترین سایت سرگرمی♥
Admin بازدید : 595 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (2)

در پاک بودن فوتبال‌ ما همین بس که: یکی به یکی میگه کیسه کش ! اونم به اون یکی میگه لنگی ! که هردو مظهر پاکی و نظافت هستن !: ) )

 

یادش بخیر بچگیا گرمایی که از شاشیدن تو خودمون موقع خواب حس میکردیم توی آغوش هیچکدوم از این عشقای پوچ امروزی پیدا نمیشه: d

 

ایمیل اومده جهت خرید کتاب اموزش مسائل زناشویی، منم ایمیل فرستادم که اگر جهت تکمیل کتابتون به اطلاعات نیاز داشتین میتونم کمکتون کنم !!!: دی

 

یه ذره اينترنت داريم20 تا نرم افزار باهم هجوم اوردن خودشونو آپديت کنن..! بيشعووووررراا يه ضره درک نميکنن اینجا ایرانه : ) ) = ) ) : پی

 

دقت کردین: . . . . . . . . اگه بچه ها لیوان بشکنن : ای دست و پا چلفتی ... -اگه مامانه بشکنتش : قضا بلا بود -اگه باباهه بشکنتش : این لیوان اینجا چیکار میکنه...!! : ) ))))))))))

 

سوار تاکسی شدم...قبل از اینکه برسم پول رو دادم....گفت 1 نفری؟؟!گفتم نه یه 3 ماهه هم تو شکممه اونم حساب کن !! زد بغل گفت پیاده شو ! : | اصاب مصاب ماشین حساب ! : | یه شوخی بود عموووو

 

اتوبان رو میدن حیف نون رنگ بزنه؛ روز اول ۸ کیلومتر؛ روز دوم ۴ کیلومتر؛ روز سوم ۲ کیلومتر؛ بهش میگن چرا هر روز کمتر رنگ میزنی؛ میگه من بیشتر از این نمیتونم کار کنم؛هر روز دارم از قوطی رنگ دورتر میشم.

 

بازز امدد بوی ماه گند مهر ..... بوی گند مدرسه ..... : - L: کچلx (

 

به غضنفر می گن اگه دنیا رو بهت بدن چی کار می کنی می گه من فعلا می خوام درسمو ادامه بدم !!

 

ﺑﻌﻀﻴﺎ مثل ﺁﺧﺮ ﺳﺲ ﺧﺮﺳﻲ ﻣﻬﺮﺍم هستن! ﻓﻘﻂ ﺗﺮﺗﺮ ﻣﻴﻜﻨﻦ, ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻳﻦ ﻛﻪ ﺑﺎﺯﺩﻫﻲ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ…: ) )

 

مردونگی به این نیست که رو زنت دست بلند کنی … اگه مَردی با پا بکوب تو صورتش= ) )= ) )

 

با داداشم رفتیم بوتیک اون جنسی که می خواستم نبود به فروشنده میگم ببخشید ما یه دور بزنیم برمیگردیم … دادشم برگشته به فروشنده میگه : دروغ میگه از صبح به ده نفر دیگه هم همینو گفته ، شما منتظر ما نباشین ! : |

 

حیف نون و دوستش با لگد میزدند تو صورت همدیگه، یکی میاد بهشون میگه :شماها دردتون نمیاد؟ حیف نون میگه :نه... پوتین پامونه!

 

از آبادانیه میپرسن جمعیت آبادا چقدره؟ میگه با دهاته اطرافش یا نه؟ میگن با دهات! جواب میده 75میلیون نفر : ) ))

 

مامانم به فارسى كتابى sms زده:سلام آیا میتوانی نان بخری؟؟
منم براش زدم:
آری مادر اکنون خود را به سرعت به شاطر خواهم رساند و از او طلب نان میکنم ^___^
مادرم چند عدد نان از شاطر طلب کنم؟ ^___^
بعد مامانم زنگ زد گفت :
بیشوور منو مسخره میکنی .اگه جرعت داری بیا خونه...

: ) ))= ) )))))))))).

 

عصر حجر، عصر اطلاعات، عصر ارتباطات، عصر فن آوری، عصر دیجیتال... همه اینا ثابت میکنن که پیشرفت بشر همیشه در عصر صورت گرفته و از صبح زود بیدار شدن آدمی به جایی نمیرسه : سوت: سوت: سوت: سوت

 

واسه این که مامانم نره سر لپ تاپم،بهش گفتم سیستم به اینترنت وصله!بهش دست بزنی عکست همه جا پخش میشه!!!الان چندروزی میشه در اتاقمم باز نمیکنه

 


بچه که بودم همه اصرار داشتند که تو به ما رفتی،الان که بزرگ شدم نمیدونم چرا هیشکی مسولیت حرفشو قبول نمیکنه؟!

 

لپ تاپم خراب شده بود بردمش تعمیر ٬ یارو گفت : خانم به لپ تاپت غذا نده، نمی خوره ! : |: |: |

 

از جلوی یه رستوران رد میشدم دیدم روی درش نوشته: بیا هاردی برو! = ) ) = ) )

 

به سلامتی کاشف عســـل که #عن همه ی حشرات رو یکی یکی امتحان کرد تا فهمید عن زنبور خوشمزست. : دی : سوت

 

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻣﯿﺮﻡ ﺍﯾﺘﺎﻟﯿﺎ ... ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻭﻧﯿﺰ ﻭ ﺑﺮﺝ ﭘﯿﺰﺍ ... ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﯾﺪﻥ ﺭﻭﯼ ﮔﻞ " ﺣﻤﯿﺪ ﻣﻌﺼﻮﻣﯽ ﻧﮋﺍﺩ " ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺍﻋﺰﺍﻣﯽ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ...!!!: دی

 

یه بار تو دبستان معلممون ازم پرسید پسرم گلم شما چه فصلی رو دوست داری؟؟ منم گفتم فصل جفت گیری: دی هنوز نفهمید چرااااا منووو زد و 2 هفته اخراج کرد هنوز برام جای سوال داره؟: - ?

 

من با تو صادق بودم ولی تو با من . . . . جعفرم نبودی …حداقل میتونستی مجید باشی ! کصافط : |

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/06/26 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

وووی کارخوبی کردییییی!شکلک
++++
مادره به پسرش میگه:پسرم همینجوری که پای اینترنت نشستی این تخم مرغ ها رو هم بذار زیرت...
احساس مسولیت که نداری،حداقل حس پدری رو تجربه کنی!شکلک
++++++++
گفتم تا قبل از اینکه برم بیام کلی اینجا چون بهدش کمتر میتونم بیام دهلم تنگ میشهشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/06/25 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

به شدت دستت درد نکنه!عالی بود!کلی خندیدم!!!شکلک
وووی اخ جون این الان جک1 بود بعنی منتظر2و3و10و20و... باید باشیم؟هوراااا
خانوم چرا به لپ تاپت غذا میدی؟؟شکلکشکلک
++++++++++++
واسه این که مامانم نره سر لپ تاپم،بهش گفتم سیستم به اینترنت وصله!بهش دست بزنی عکست همه جا پخش میشه!!!الان چندروزی میشه در اتاقمم باز نمیکنهشکلک
@@@@@@@@@
بچه که بودم همه اصرار داشتند که تو به ما رفتی،الان که بزرگ شدم نمیدونم چرا هیشکی مسولیت حرفشو قبول نمیکنه؟!شکلک)))خخخخخخ
+@+@+@+@+@+@
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : اوره بازم میذارم شکلک این 2 تا جوکی که گفتی رو هم اضافه کردم به اینا شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریح و سرگرمی و عکس و فیلم و کلیپ و مطالب علمی و سیاست و هر چی که بخوای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات - ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 616
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 183
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 9,397
  • بازدید سال : 72,621
  • بازدید کلی : 1,224,314
  • جستجو مطالب سایت




    در سایت ویرگول

    در وبلاگ ویرگول

    (مطالب قدیمی)

    لوگوی سایت ویرگــول
    http://up.polp.ir/up/virgool/logo-virgool.png
    آدرس های سایت ویرگول
    لوگوی سایت شمــا
    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/895c7cf3fa1f48001.jpg




    https://rozup.ir/up/virgool/logoye%20tabligh.gif
    تبلیغات - ADS

    http://20up.ir/di/N4LT/webhelp.gif