loading...
♥ ویرگول ♥ بزرگ ترین سایت سرگرمی♥
Admin بازدید : 221 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (1)

 

بنویسید ADSL، بخونید Dial Up.......    :))

 

اعتراف میکنم یکی ازتفریحاتم اینه که توی میهمانی های رسمی ... به دوستانی روبه روییم پیام میفرستم :خشتک شلوارت پارست ...! امتحان کنیدطرف حداقل پنج کیلوکم ﻣﻴﮑﻨﻪ ..   :))))

 

دیروز یه شیشه کشک خریدم: ۷۵۰۰ تومن!گمونم از این به بعد “برو کشکتو بساب”یه پیشنهاد تجاری موفق محسوب میشه :))))

 

یه روز دانشگاه ساعت ۸ صبح کلاس داشتیم ؛ منم خمیازه میکشیدم، فکر کنم دهنم یک متری باز شد ... استادمون گفت : چیه خوابت میاد ؟ منم با جدیت تمام گفتم : نه میخوام بخورمت : | از فرط خنده 2تا از دخترای دانشگاه سقط جنین کردن :)))))))))

 

یکی از تفریحات دوران کودکیم این بود که چندتا لیوان آب میخوردم. بعد دراز میکشیدم و شکممو تکون میدادم از تو شکمم صدای آب میومد! احساس سواحل صخره ای بهم دست میداد :)

 

یه پشه كشتم رو مانیتور ، سه روزه می بینمش اعصابم خورد میشه ولی گشادیم میاد پاكش كنم، یه دخدره خوب، خانه دار ، خوش برو رو، با روابط عمومیه بالا، مسلط به زبان انگلیسی، ساكن تهران، بیاد اینو پاك كنه لدفن !!= ) )

 

از دخترا یه چیز رو نمیشه گرفت ... اونم معرفته ... دخترااا دست ، سوت، جیغ ... نمیشه گرفت چون ندارن که بخوای بگیری ... !!! حالا پسرا موج مکزیکی .. :))))))

 

فک کنم درد شکست عشقی ژاپنی ها چند برابر بیشتر ازماست!!!! بدبختا هرجا نگاه کنن قیافه طرفشونو میبینن :)))))

 

مورچه داشت رد میشد... . . . . . . . . . 2نمره بش دادن قبول شد= ) ) چقدر یخ = ) )

 

رفتم خواستگاری تو اتاق دختره پرسیده: شما نظرتون واسه مهریه چقده؟ بهش گفتــــم: من نظرم رو 2 تا ربع سکه به نیت طفلان مسلم هستش!! نمیدونم چرا بهش بر خورد !: |

 

دختره زنگ زده میگه میتونی ثابت کنی برات مهمم؟ گفتم باشه فردا بیا روتو با ماژیک فسفری خط بکشم! والا خوب چطوری ثابت کنم لامصب!: d

 

friEND ( دوست )

boy friEND ( دوست پسر )

girl friEND ( دوست دختر )

best friEND ( بهترین دوست )

همگی به END ختم میشن یعنی همشون پایان دارن

اما کلمه ی famILY ( خانواده ) به سه حرف ILY ختم میشه که مخفف I Love You هست

و خود family به معنی :

FAMILY = Father And Mother I Love You

 

 

 

ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺟﻤﻌﻪ ﺻﺒﺢ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻧﻦ ﻭ ﻣﺎﻧﺘﻮﺷﻮﻥ ﭼﺮﻭﮐﻪ , ﯾﻪ ﮐﻤﻢ ﺧﻮﺍﺏ ﺁﻟﻮﺩﻥ. . . ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﺍﺫﯾﺖ ﻧﮑﻨﯿﺪ . . . . . . .. . . . .. . . ﺍﯾﻨﺎ ﻗﻠﻢ ﭼﯽ ﺩﺍﺷﺘﻦ , ﺧﺴﺘﻦ!! :)))))

 

همسایمون برای دخترش پراید صفر خرید.....!!!! فک کنم دیگه وقتشه از تنهایی درش بیارم!!!! : |

 

 

یکی از تفریحام اینه که وقتی دارم با ماشین رد میشم برا تمام ملت بوق میزنم ودست تکون می دم. طرف یک ساعت میره تو فکر که این کی بود !؟: دی

 

 

چطور بود؟؟؟؟؟!!!!!! 

♥ نظر یادتون نره ♥

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شادی در تاریخ 1392/05/11 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

اهااا که دخمل همسایتون و بری از تنهایی در بیاری؟!
شکلک بهدشم انتقاد دارم یعنی چی همش جکا ضد دختره؟؟؟؟دخترا به این خوبی...گلی..
من در نظرهای بعدیم حتما جک ضد پسر میزارم.شکلک
وووووولی در کل خیلی خوب بود مسی مسی!!!شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت تفریح و سرگرمی و عکس و فیلم و کلیپ و مطالب علمی و سیاست و هر چی که بخوای
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات - ADS

    آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 616
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 183
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 142
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 9,394
  • بازدید سال : 72,618
  • بازدید کلی : 1,224,311
  • جستجو مطالب سایت




    در سایت ویرگول

    در وبلاگ ویرگول

    (مطالب قدیمی)

    لوگوی سایت ویرگــول
    http://up.polp.ir/up/virgool/logo-virgool.png
    آدرس های سایت ویرگول
    لوگوی سایت شمــا
    http://upload.tehran98.com/upme/uploads/895c7cf3fa1f48001.jpg




    https://rozup.ir/up/virgool/logoye%20tabligh.gif
    تبلیغات - ADS

    http://20up.ir/di/N4LT/webhelp.gif